Gyakran Ismételt kérdések

Kérdés: Szükséges regisztrálni a vásárláshoz?
Válasz: Nem szükséges, de ajánlott. A későbbiekben tervezzük, hogy regisztrált vásárlóink számára további előnyöket nyújtunk, amely a regisztráció nélküli vásárlóknál nem fog megjelenni.

Kérdés: Regisztráltam, de elfelejtettem a felhasználónevemet és/vagy a jelszavamat. Mit tegyek?
Válasz: A felhasználónév egy email cím, amire az értesítéseket, hírleveleket szokta kapni. Jelszó elfelejtése esetén a gombok alatt talál egy "Elfelejtettem a jelszavamat" hivatkozást, erre kattintva új jelszót tud igényelni. Ha mind az email címet, mind a jelszót elfelejtette, írjon nekünk emailben, adjon meg minél több adatot (pl. név, cím, telefonszám), hogy segíthessünk.

Kérdés: Nincs sok mindenre szükségem. Van minimális rendelési érték?
Válasz: Egyelőre nincs. Fontos azonban megjegyezni, hogy a szállítási költség jobban eloszlik egy nagyobb kosár esetén, mint sok kis rendelés gyakran történő leadásakor.

Kérdés: Van olyan értékhatár, amelyet elérve ingyenes a kiszállítás?
Válasz: Igen, de csak Saját futáros kiszállítás esetén, Budapesten, Érden és környékén. Egyéb szállítási módok esetén a futárszolgálatok által kért díjakat kell kifizetnie vásárlóinknak.

Kérdés: Lehet utánvétes fizetéssel megrendelést leadni?
Válasz: Igen, lehet. Mind Saját futáros kiszállítás, mind egyéb szállítási módok esetén.

Kérdés: Van lehetőség személyes átvételre?
Válasz: Igen, székhelyünkön. A megrendelés összekészítése után emailben értesítjük, amint a megrendelése átvehető. Innentől kezdve 5 naptári napon belül van lehetősége megrendelésének átvételére. Természetesen előfordulhat, hogy ez nem elegendő, ez esetben kérjük jelezze, mikor tudja átvenni megrendelését.

Kérdés: Utánvétes megrendelést hogyan fizethetem ki Személyes átvétel vagy Saját futáros kiszállítás esetén?
Válasz: Megrendelését mind székhelyünkön, mind a futárnál készpénzzel vagy bank-/hitelkártyával tudja kifizetni.

Kérdés: Személyes átvétel választása esetén mikor mehetek a megrendelésemért?
Válasz: Kiértesítést és telefonos egyeztetést követően megbeszélt időpontban. Mivel székhelyünk egyben egy család élettere is, így előfordulhat, hogy nincs, aki átadja a megrendelést előzetes egyeztetés hiján. Amennyiben értesítést sem kapott, hogy megrendelése átvehető, semmiképpen ne induljon útnak. Köszönjük!

Kérdés: Saját futáros kiszállítás esetén mikor érkezik a futár?
Válasz: A termékek összekészítését követően futárunk átveszi a megrendelést és másnap megkísérli azt kiszállítani. Önhöz indulás előtt telefonon jelentkezik, hogy megbeszéljék a kiszállítás várható időpontját vagy az esetleges későbbi szállítás időpontját. Amennyiben ez a hívás sikertelen, úgy a futár nem indul el Önhöz, hanem a következő címre indul.

Kérdés: Megkaptam a termékeket, de a csomagban nem volt számla. Mikor kapom meg?
Válasz: Megrendeléséhez tartozó számlát a megrendelés átvétele után, jellemzően azon a héten, emailben küldjük el Önnek. Amennyiben az átvételt követő második héten sem kapta meg számláját, kérjük a megrendelés számával küldjön egy emailt és utánanézünk a problémának.

Kérdés: Néhány terméknél mennyiségi kedvezmény elérhető. Hogyan vehetem ezt igénybe?
Válasz: A termékeknél látható mennyiségi kedvezményt ízenkénti mennyiség vásárlásával érheti el, több ízből együttesen nagyobb mennyiség rendelése esetén nem. Ennek oka, hogy a minimális kedvezményes mennyiség egy gyűjtőnyi mennyiség (zsugor, tálca, karton stb.), így kevesebb a munka vele és a hibalehetőség is csökkenthető. Természetesen a gyűjtő mennyiség felett is él a kedvezmény, akkor is, ha nem teljes gyűjtővel osztható az ízenkénti mennyiség (például egy gyűjtő az adott terméknél 24 darab, de 25 darabot rendel, a kedveményes áron rendelhet)